#Ziua40. Totul este perfect asa cum este



- Esti bine?

- Da...sunt bine, spuse ea.
Dar eu o cunosc prea bine.. Nu este bine, zambetul nu ii este zambet si ochii nu ii stralucesc asa cum stiu eu. Mereu a incercat sa se tina tare, sa nu isi arate suferinta.
- Si daca, zic eu, ai striga in gura mare " Doareeeeeeeeeeeee!!! Doare al naibii de tare!" Si ai spune: " Simt ca mi se rupe sufletul in doua catralioane de bucatele mici mici, pe care nu stiu cum sa le adun... Sunt atat de multe..."
A inceput sa planga. Pe obraji ii curgeau lacrimile, ochii i-au devenit cristale, soapta ii era plina de suspine...Si-a aprins o tigara... Ardea mai mult singura.. Ea doar o privea ganditoare si din cand in cand, printre suspine, mai tragea un fum.
- Am mai trecut o data prin asta... Am mai iubit, am mai plans. Mi-am umplut masina de niste haine, mi-am luat copilul si am plecat plangand...Din locul in care se presupunea a fi familia mea, cea pe care am visat-o si o visez ... In care vii acasa si te asteapta cineva cu bratele deschise si te ia in brate...In care totul se discuta, se pune pe masa, si, cu iubire si cu munca, se aseaza...Am plecat cu inima zob... ca nu am fost in stare, ca nu am mai putut sa lupt, ca, parca mereu fac alegerile gresite... si am plans mult...Si am cautat mult raspunsuri. Oare cat mai am de invatat? Ce nu am invatat?
Asa e, am acceptat... Eu am ales mereu... Si atunci de ce plang? De unde gheara in stomac atunci cand ma uit la o fotografie? Atunci cand il vad? Atunci cand suna telefonul? De unde amestecul asta de emotii? De ce am acceptat situatia ani de zile? Ce-i aia, sa nu te poti desparti de cineva? Daca ma uit acum in spate, am avut mereu problema asta. Mi-a fost greu mereu sa ies dintr-o relatie... Oare care e motivul? Dupa multi ani, ma simt parca din nou acolo. Aceeasi scena, actori diferiti. Parca e cu bis. Un bis mai nasol. Care e tiparul? Ce fac la fel?
- Si daca totul ar fi perfect exact asa cum este?!
Ochii i s-au limpezit. De abia acum a zambit cu adevarat.
- Este, a spus ea.
+

Comments

  1. Si cand te gandesti ca intodeauna facem tot ce stim mai bine, cu ceea ce avem la dispozitie in acel moment...iti dai seama ca mai bine de atat nu avea cum sa fie...atunci. <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Flux si reflux...

Povestea lui NU POT

Ziua Feedback-ului