Povestea lui "Dar"

A fost odata ca niciodata un ceva pe nume DAR. Si încă mai e :)
Treaba insa e ca nu ma mai păcălește asa ca inainte. I-am venit de hac dansului!
Pai sa va spun.
DAR se da prieten bun. E cu mine demult, din copilarie. Poate si cu tine. De fapt, e atât de smecher încât nici nu am băgat de seamă ca e pe langa mine atât de des. Smecher nevoie mare apare când vreau sa fac ceva. Eu pot sa cred ca e prieten cu mine, ca, poate chiar ma atenționează sa nu fac vreo prostie.
Si ma uit in Dex. Iaca-ta:


DAR (dex)= Conj. I. (Leagă propoziții sau părți de propoziție adversative) 1.(Arată o opoziție) Cu toate acestea, totuși. ◊ Expr. D-apoi (bine) sau dar cum să nu, se spune ca răspuns negativ la o propunere. 

Woww. .. Se pare ca si in Dex DAR este o negație. De multe ori de intampla sa vreau sa fac ceva si sa apara el, DAR.


- Vreau sa merg pe munte... Da, DAR nu am cu cine. (Au trecut 2 ani de atunci) AMANARE
- Vreau sa dau la psihologie. Da, DAR, ce o sa spuna tata? (Au trecut 9 ani pana am dat) PLEASE PEOPLE
- Vreau sa ma duc la sala. Da, DAR nu am bani luna asta  (Au trecut 2 ani de atunci) AMANARE
- Vreau sa termin relația asta. Da, DAR, nu pot. (Au trecut 5 ani de atunci) FRICA
- Vreau sa mai fac un copil. Da, dar nu am cu cine. (Nu am trecut de DAR) OARE CHIAR VREAU CU ADEVARAT?!
- Vreau sa ma mut. Da, DAR, cu mama ce fac? DAR daca nu o sa ma descurc cu banii? Motivul nu e mama.. LIPSA DE INCREDERE IN MINE (Nu m-am mutat încă. DAR o voi face) 
- Vreau sa organizez niste seminarii. Da, DAR, nu am destula experienta. (Nu am facut-o încă) LIPSA DE INCREDERE IN MINE
- Vreau sa mănânc vegan. Da, DAR, nu am timp sa prepar toate cele. (Nu mănânc vegan) AMANARE
- Vreau sa sarcu parapanta. Da, DAR, prietenii mei spun ca e periculos. Stiu ei pe cineva care a murit. (Nu am sărit încă, DAR o sa sar) FRICA
- Vreau sa alerg dimineata. Da, DAR, asta inseamna sa ma trezesc la 5... Si acum, pe deasupra, a venit toamnă, o sa ploua.. (Nu alerg) AMANARE
- I-as spune, DAR daca se supăra? PRESUPUNERE
- As cere, DAR stiu ca nu o sa fie de acord. PRESUPUNERE

Nu, nu, nu va faceti griji, lista nu s-a terminat, DAR nu vreau să va plictisesc J VREAU sa o fac, DAR, mai e si maine o zi. Si pot sa o fac si data viitoare!VREAU, DAR nu pot.

Am constientizat insa ca acest DAR nu face decat sa ma limiteze, sa imi puna piedici, obstacole, care poate nici nu există.  Care ma încurcă si stau in calea obiectivelor si viselor mele

DAR vine din programarile pe care le am demult, din presupunerile pe care le fac. Din frica, din neîncredere in mine.
Din faptul ca, poate, nu îmi doresc cu adevarat.
Din amânare, din prea multă analiza uneori.
Pentru ca DAR este specific tipului analitic, care învârte si suceste si răsucește si pana la urma nu face nimic. Sunt mândră de fiecare DAR pe care mi-l neg. Pe care nu il mai bag in seama. O fi fost el prietenu' meu dar nu mai e. Si ma observ mereu.

Joaca-te si observa. La tine, la altii.
Si daca ai putea?
Si daca maine nu ar mai fi posibil?
Si daca ar exista variante, daca vrei cu adevarat sa le găsesti?
Si daca l-ai inlocui pe DAR cu SI?!

După SI vei deschide optiunile ca sa faci...

Comments

Popular posts from this blog

Flux si reflux...

Povestea lui NU POT

Ziua Feedback-ului